سوئیت اجاره ای در تبریز

15421 Southwest 39th Terrace, Miami, FL 33185, USA
اجاره روزانه ویلا در تبریز, اجاره سوئیت ارزان در تبریز, اجاره منزل مبله در تبریز 250تومان - اجاره روزانه آپارتمان در تبریز, اجاره روزانه آپارتمان مبله تبریز, اجاره روزانه خانه در تبریز
1 اتاق خواب 1 پاركينگ

درباره سوئیت اجاره ای در تبریز

اگر مقصد سفر شما شهر تبریز می باشد وبسایت ما تلاش دارد تا در زمینه سوئیت اجاره ای در تبریز برترین ها را مناسب با سلیقه و بودجه مسافران عزیز معرفی نماید.

این واحد بسیار لوکس بوده و به تمام امکانات رفاهی تجهیز شده است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان شش طبقه واقع شده است که آسانسور موجود می باشد.

امکانات و تصاویر سوئیت

این منزل از لحاظ دسترسی به اکثر جاذبه های گردشگری شهر تبریز نزدیک می باشد و همچنین به معروف ترین جاذبه این شهر یعنی بازار بزرگ و مرکز شهر نزدیک می باشد.

با انتخاب سوئیت اجاره ای در تبریز دغدغه آشپزی نخواهید داشت چون در آشپزخانه آن تمام اقلام آشپزی و لوازمی از جمله اجاق گاز ، یخچال ، لباسشویی، ظرفشویی و … موجود می باشد.. این واحد دارای پارکینگ و حیاط مجزا می باشد . در جوار این اقامتگاه سوپرمارکت و نانوایی و مراکز خرید فراوانی موجود می باشد.در این منزل سیستم سرمایشی و سیستم گرمایشی از هر دو نوع موجود میباشد. تیم ما تلاش دارد تا برترین اقامتگاه های شهر تبریز را مناسب با سلیقه و بودجه تمامی مسافران عزیز معرفی نمایند. این واحد بسیار لوکس تمیز می باشد.

با انتخاب سوئیت اجاره ای در تبریز میتوانید با گذران اوقات در تراس پنت هاوس موجود و چشم انداز زیبای آن لحاظات خاطره انگیزی را در طول اقامت خود به یاد داشته باشید.این اقامتگاه در یک کوی آرام و دنجی قرار دارد که برای مسافرانی که برای زمان و مکان استراحت خود حساس هستند پیشنهاد میدهیم.

سوئیت اجاره ای در تبریز

سوئیت اجاره ای در تبریز

سوئیت اجاره ای در تبریز

ظرفیت و دسترسی

این سوئیت به متراژ صد متر مربع در منطقه راه آهن این شهر واقع شده است و دارای یک اتاق خواب می باشد که در آن یک تخت خواب دبل موجود می باشد.

ظرفیت استاندارد این اقامتگاه سه الی هشت نفر می باشد. در پارکینگ به اندازه پنج الی شش خودرو ظرفیت وجود دارد.

 

قوانین و مقررات

به همراه داشتن مدارک شناسایی و مدارک محرمیت برای زوجین محترم ضروری می باشد.

از به همراه داشتن حیوانات خانگی خودداری فرمایید.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)

سوئیت های مشابه

سوئیت اجاره ای در تبریز
اجاره آپارتمان مبله در تبریز, اجاره روزانه, اجاره روزانه آپارتمان در تبریز, اجاره روزانه خانه در تبریز, اجاره روزانه سوئیت در تبریز

سوئیت اجاره ای در تبریز

سوئیت اجاره ای در تبریز شهر تبریز از مهمانپذیرترین… اطلاعات بيشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *