خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز

تبریز نصف راه
خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز 190,000تومان روزانه - خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز, سوئیت تبریز با قیمت
130 متر مربع 2 تعداد اتاق خواب 1 حمام

خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز

خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز از جمله خدماتی می‌باشد که تیم اسنپ سوئیت برای مسافران گرامی شهرمان در نظر گرفته است. برای اجاره روزانه سوئیت در تبریز مجموعه‌ی اسنپ سوئیت در تلاش است تا با ارائه‌ی تمیزترین واحد های اقامتی رضایت مسافران گرامی را جلب کند. برای اطلاع از سوئیت تبریز با قیمت می‌توانید از املاک موجود در سایت دیدن کرده و متناسب با شرایط و سلیقه‌ی خود اقدام به رزرو کنید.

توضیحات اقامتگاه

اقامتگاه مورد نظر برای اجاره روزانه سوئیت در تبریز دارای دو اتاق خواب بوده و در منطقه‌ی نصف راه واقع شده است نصف راه یکی از محله‌های اصیل و قدیمی تبریز به شمار می‌رود. خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز دارای متراژ صد و سی و پنج متری بوده و آشپزخانه‌ی مجهز دارد و کلیه‌ی امکانات لازم برای سرو نفرات استاندارد را دارد. برای اجاره روزانه سوئیت در تبریز سالن و اتاق خواب‌ها دارای پنجره‌های بزرگ می‌باشد و وجود این پنجره‌ها منزل را نورگیر و دل باز کرده است. سرویس بهداشتی و حمام مجزا از هم بوده و همچنین دسترسی عالی به مرکز شهر و نقاط دیدنی و جاذبه‌های شهر تبریز از مزیت های اقامتگاه به شمار می‌رود. مسافران گرامی که تعداد نفرات شان زیاد می‌باشد با انتخاب این واحد از نظر موقعیت و راحت بودن انتخاب ایده آلی خواهند داشت زیرا خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز ظرفیت بیست نفر به بالا را دارد.

ظرفیت اقامتگاه

برای اجاره روزانه سوئیت در تبریز ظرفیت تعیین شده شش نفر است اما با توجه به متراژ صد و سی و پنج متری واحد ظرفیت اقامتگاه را می‌توان بیست نفر در نظر گرفت.

فضای خواب

این خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز دارای دو اتاق خواب بزرگ است و امکانات لازم را برای رفاه مسافران گرامی دارد. شش تخت خواب که در یک اتاق خواب یک تخت خواب دو نفره همراه با یک تخت خواب کودک و در اتاق خواب دیگر یک تخت خواب دو نفره با یک تخت خواب تک نفره قرار دارد. پس جمعا شش سرویس خواب برای میهمانان آماده شده است.

تصاویر اقامتگاه

خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز

خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز

سوئیت تبریز با قیمت

سوئیت تبریز با قیمت

اجاره روزانه سوئیت در تبریز

اجاره روزانه سوئیت در تبریز

امکانات اقامتگاه

دو اتاق خواب

شش تخت خواب

متراژ صد و سی و پنج متری

تخت خواب کودک

سرویس بهداشتی و حمام مجزا

منطقه‌ی امن و آرام

دسترسی مناسب

ظرفیت تا بیست نفر

آشپزخانه‌ی بسیار مجهز

پارکینگ در محیط امن جلوی واحد

نظرات مسافران قبلی

مسافران قبلی که برای سوئیت تبریز با قیمت ، این اقامتگاه را برای اسکان خود انتخاب کرده بودند به دلیل نداشتن پارکینگ و مدرن نبودن واحد از انتخاب خود رضایت نداشتند ولی برخی دیگر از مسافران از گنجایش بیست نفری و قیمت مناسب اقامتگاه رضایت خاطر داشتند.

انتخاب نکن!!

برای خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز ، این منزل شیک تنها انتخاب شما نیست!

شما می توانید قبل از رزرو قطعی، از سایر منزل های سایت دیدن کرده و با کارشناسان تیم اسنپ سوئیت مشورت کرده و مقایسه کنید و به این ترتیب بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای مشاهده سایر منزل ها جهت خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز » اینجا « کلیک کنید.

اگر این واحد را انتخاب کرده اید و به انتخاب خود اطمینان دارید می توانید برای خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز ، سوئیت تبریز با قیمت و اجاره روزانه سوئیت در تبریز و دریافت راهنمایی های بیشتر همین لحظه با ما تماس بگیرید.

تماس با ما: 02191070021

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
3.2/5 (6 دیدگاه)
2.6/5 (13 دیدگاه)
Summary
Review Date
Reviewed Item
خانه اجاره ای برای مسافران در تبریز | سوئیت تبریز با قیمت | اجاره روزانه سوئیت در تبریز
Author Rating
51star1star1star1star1star

سوئیت های مشابه