اجاره روزانه آپارتمان در تبریز

تبریز ائل گلی
اجاره روزانه آپارتمان در تبریز 200,000تومان روزانه - اجاره روزانه آپارتمان در تبریز
75 متر مربع 1 اتاق خواب 1 حمام

اجاره روزانه آپارتمان در تبریز

سایت اسنپ سوئیت با ارائه‌ی بهترین کیفیت برای اجاره روزانه آپارتمان در تبریز مفتخر است در طول سفرتان همراه شما عزیزان باشد و با ارائه‌ی تمیز ترین آپارتمان مبله در تبریز رضایت شما مسافران گرامی را جلب کند. اجاره کوتاه مدت آپارتمان مبله در تبریز یکی از گزینه‌هایی است که تیم اسنپ سوئیت برای مسافران شهرمان در نظر گرفته تا اقامت آسان و با کمترین هزینه‌ای در تبریز داشته باشند.

توضیحات اقامتگاه

اقامتگاه مورد نظر برای اجاره روزانه آپارتمان در تبریز دارای یک اتاق خواب می‌باشد و در یک ساختمان دو و نیم طبقه قرار دارد و دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بوده و حمام آن ایرانی است. واحد دارای حیاط هست و چشم انداز آپارتمان منظره‌ی زیبای باغ و پارک ائل گلی می‌باشد. آشپزخانه‌ی اقامتگاه مجهز است و کلیه‌ی امکانات رفاهی را داراست. آپارتمان مبله در تبریز ظرفیت دو الی شش نفری دارد. واحد سر خیابان اصلی قرار دارد و داخل کوچه  قرار ندارد و همچنین این واحد در طبقه‌ی همکف واقع شده است. از دیگر مزایای اقامتگاه مورد نظر برای اجاره کوتاه مدت آپارتمان مبله در تبریز می‌توان به دسترسی عالی این اقامتگاه به میدان ائل گلی اشاره کرد که تقریبا فاصله‌ی پنج دقیقه‌ای تا ائل گلی به صورت پیاده دارد.سرویس بهداشتی و حمام این واحد مجزا از هم هستند.

ظرفیت اقامتگاه

آپارتمان مبله در تبریز دارای ظرفیت دو نفری می‌باشد ولی با پرداخت هزینه‌ی اضافه برای نفرات اضافه به مبلغ بیست و پنج هزار تومان حداکثر ظرفیت را برای این واحد می‌توان شش نفر در نظر گرفت.

فضای خواب

برای اجاره کوتاه مدت آپارتمان مبله در تبریز این اقامتگاه دارای یک اتاق خواب است و یک تخت خواب دو نفره دارد. آپارتمان مبله در تبریز دارای سرویس خواب برای تعداد نفرات اضافه می‌باشد.

تصاویر اقامتگاه

اجاره روزانه آپارتمان در تبریز

اجاره روزانه آپارتمان در تبریز

آپارتمان مبله در تبریز

آپارتمان مبله در تبریز

اجاره کوتاه مدت آپارتمان مبله در تبریز

اجاره کوتاه مدت آپارتمان مبله در تبریز

امکانات اقامتگاه

واحد برای اجاره روزانه آپارتمان در تبریز دارای امکانات زیر می‌باشد:

همکف

چشم اندازه منظره‌ی زيبای باغ و پارک ائل گلی

واحد سر خیابان اصلی قرار دارد

دسترسی عالی به میدان ائل گلی و فاصله‌ی پیاده  کمتر از 5 دقیقه

تک خواب

تخت دو نفره

آشپزخانه بزرگ

وسائل آشپزی

کف سرامیک و کامل فرش بوده

مبلمان 8 نفره

نظرات مسافران قبلی

مسافران که این واحد را برای  اجاره کوتاه مدت آپارتمان مبله در تبریز انتخاب کرده بودند از دسترسی عالی این واحد بسیار رضایت داشتند و برخی از مسافران وجود پله را نقطه‌ی ضعف اقامتگاه دانسته‌اند.

 

شما مسافران گرامی شهرمان می‌توانید از سایت اسنپ سوئیت دیدن کرده و پس از بررسی های لازم اقدام به اجاره روزانه آپارتمان در تبریز کنید.

 

این سوئیت تنها انتخاب شما برای اجاره روزانه آپارتمان در تبریز نمی‌باشد و می‌توانید از سایت دیدن کرده و متناسب با سلیقه و شرایط خود اقدام به رزرو کنید.

برای مشاهده سایر سوئیت ها جهت اجاره روزانه آپارتمان در تبریز » اینجا « کلیک کنید.

اگر این واحد را انتخاب کرده‌اید و به انتخاب خود اطمینان دارید می توانید برای آپارتمان مبله در تبریز ، اجاره کوتاه مدت آپارتمان مبله در تبریز و اجاره روزانه آپارتمان در تبریز و دریافت راهنمایی های بیشتر همین لحظه با ما تماس بگیرید.

تماس با ما: 02191070021

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
Summary
Review Date
Reviewed Item
اجاره روزانه آپارتمان در تبریز | آپارتمان مبله در تبریز | اجاره کوتاه مدت آپارتمان مبله در تبریز
Author Rating
51star1star1star1star1star

سوئیت های مشابه

اجاره منزل روزانه در تبریز
اجاره آپارتمان مبله در تبریز, اجاره روزانه آپارتمان در تبریز, اجاره روزانه سوئیت در تبریز, اجاره سوئیت ارزان در تبریز

اجاره منزل روزانه در تبریز

اجاره منزل روزانه در تبریز شهر تبریز به عنوان… اطلاعات بيشتر