ثبت شکایات

ثبت شکایات


با سلام.

مسافر گرامی

مدیریت اسنپ سوئیت از آنچه پیش آمده از طرف کلیه کارمندان مجموعه ی سوئیت باما عذر خواهی می کند و تمام تلاش خود را جهت پیگیری مشکل به وجود آمده به کار خواهد بست.
فرم زیر مستقیما به پنل مدیریت و ایمیل ایشان ارسال می گردد و مدیریت در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهد بود.

بابت زمانی که صرف ثبت این شکایت می کنید از شما سپاس گزاریم و همچنین

ازاینکه در راستای بهبود خدمت رسانی تبریزسوئیت نظراتتان را مطرح می کنید بسیار سپاسگزارم. مشتاقانه منتظر شنیدن دیدگاه های شما بوده و در لحظه دیدن پیامتان پاسخ گو خواهم بود.
میلاد امیری


[recaptcha]

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
اجاره سوئیت ولا آپارتمان مبله در تبریز